CAŁKIEM KOBIECO


Znów zapomniałaś zaznaczyć termin ostatniej miesiączki? Teraz nie wiesz kiedy będzie kolejna? Znów przeglądasz archiwum wiadomości w poszukiwaniu kiedy to się żaliłaś do chłopaka, że tak bardzo boli Cię brzuch i kolację dziś robi on? My wszystkie znamy ten problem. A przepraszam, w sumie ja już nie.



Od kiedy na moim telefonie zainstalowałam z czystej ciekawości aplikacje Flo jestem chyba najszczęśliwszą kobietą na Ziemi J No, może trochę przesadzam, ale Flo bardzo ułatwia mi życie. Pokazuje kiedy mogę spodziewać się miesiączki, kiedy będę mieć owulacje, kiedy mam dni płodne. Oczywiście wszystko to nie jest tak bardzo dokładne, nie oszukujmy się, organizmu (a zwłaszcza kobiecego) nie przechytrzymy. 


Producent deklaruje, iż ` Flo to kalkulator, który precyzyjnie i rzetelnie przewiduje menstruację, owulację i dni płodne używając systemu uczącego się (sztuczna inteligencja)`. Używam aplikacji od pół roku i od trzech miesięcy idealnie wylicza mi datę przyszłej miesiączki, więc może faktycznie ta `sztuczna inteligencja` działa?


W aplikacji możemy zaznaczyć samopoczucie danego dnia czy symptomy tj. ból głowy, ból piersi, trądzik etc. Poza tym możemy dodać informację o długości snu, ile wody dziś wypiłyśmy czy nawet nasz popęd seksualny. Jeżeli starasz się o zajście w ciąże możesz również śledzić temperaturę swojego ciała czy zaznaczać wyniki testów ciążowych.



Bardzo podoba mi się również to, iż w aplikacji znajdziemy wiele przydatnych i ciekawych artykułów.



Na koniec muszę zaznaczyć, że aplikacja Flo jest również dostępna w języku polskim. Natomiast ja posiadam ją zainstalowaną w języku angielskim (jak wszystko w moim telefonie), ponieważ to pomaga mi w ogólnej nauce angielskiego. Polecam ten sposób!

Chyba nie muszę już zbyt wiele dopowiadać czy zachwalać aplikację jeszcze bardziej, post mówi sam za siebie. Polecam każdej kobiecie zainstalować i wypróbować Flo, gwarantuję, że będziecie oczarowane! Aplikacja jest bardzo inteligentna, posiada fajny design i teraz wiem kiedy spodziewać się kolejnej miesiączki!

Buziaczki,
Maya

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 mayeczka online , Blogger